شایلینشایلین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

دنیای من

لالون

1391/7/5 10:38
نویسنده : باران
590 بازدید
اشتراک گذاری

معلق بین زمین و هوا

 

قربون کیف کردنت برم من

 

 

چشم های خاکستری

 

این اولین پیک نیکت بود

 

فکر میکردم خیلی اذیت کنی اما خدارو شکرخوب بودی

مرسی خوشگلمماچ

niniweblog.com

نقاشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دختر گلم شادی آخه مگه توخونه نمیتونستی CD نگاه کنی نقاشی بکشی په واسه چی گفتی بریم بیرون؟  متفکر

آهان تو هوای آزاد بیشتر مزه میده قهقهه

مرسی که به زور مارو کشوندی بیرون  به خاطر تو نبود من همینطور تو خونه میموندم 

 مرسی خانوممچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ابو الفضل و زینب
7 شهریور 91 11:16
وایــــــــــــــــــــــــــــــــــ......
چه عکس خوشملی.....
ه دخمل ناناسی......
سلام مامانی وب نی نی تون قشنگه به وب ما هم سر بزنید ......
با تبادل لینک موافقید؟
اگه موافقید لطفا وقتی اومدین سایتمون آدرس وبتون رو هم بزارین چون خیلی ها نمی زارن.....
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی


ممنون چشمای شمازیبا بینه
باران قلنبه
15 شهریور 91 17:13
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
ستاره
28 شهریور 91 10:42
ماشالله به این دخترهایه گلت خیلی نازن امیدوارم همیشه سلامت باشن.


مرسی منم برای شما آرزوی ÷یروزی و کامیابی دارم
سودابه
31 شهریور 91 0:49
سلام تولد دلبندتان مبارک انشا...سالهای سال زیر سایه امام زمان و پدر و مادر ب شادی زندگی کنداز طرف من ونوه گلم محمد متین.به وب ما سر بزنید قطعا خوشحال می شیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد