شایلینشایلین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

دنیای من

نا نییییییییییییی

1391/5/27 2:31
نویسنده : باران
837 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم شایلین تا امروز که 10 ماه و25 روزشه خیلی از کلمات رو بلده هم بگه هم بفهمه

مثل: د د . به به . مه مه . بابا . نی نی . آ به . لا لا . نانی=نازی . اُه . بوو . گیم= گل

وقتی هم که بهش میگم مامانی بوس میاد و صورتمو میخوره و من غش میکنم یعنی یکی باید بیاد ومن و جم کنه قلبniniweblog.comniniweblog.com

 

راستی مدل گریه کردنش هم جدید شده لباشو غنچه میکنه و همش میگه: اُوهو اوهو اوهو = oho  oho    

یه جورایی الکی گریه میکنهچشمک

یه 20 روزی هست که دیگه اصلا چهاردست وپا نمیره................... پرووووو

دندون پنجمش دراومده دندون ششم هم داره در میاد

niniweblog.com

 

25 مرداد 1391

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابای مهتا
9 شهریور 91 8:28
سلام وقت زیباتون به خیر ممنون که قابل دونستید وبه وبلاگ زیبای خفته در خاک من هم سر زدید ایشالا که شما و عزیزانتون هم همیشه شاد و سلامت باشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد